miercuri, 12 septembrie 2012

Ce-am mai lucrat:)

In ultimul timp, pentru ca situatia fizica:) nu prea imi permite sa fiu foarte activa:) m-am apucat de mai multe lucruri pe care doream sa le fac de mult timp...

1. Husa pentru ceainic.
Voi posta mai tarziu si tutorialul, pe care l-am gasit pe blogul unei croshetaritze :) 
Am facut-o cadou unor buni prieteni si s-au bucurat foarte mult...


2. Decoratii pentru perdeaua din bucatarie

Imi instalasem nu demult o simpatica perdea din in alb in bucatarie, dar mi se parea cam...prea simplutza, astfel ca i-am croshetat cateva decoratziuni simpatice:


 Iata si rezultatul:
(poza nu este grozava, dar in realitate arata mult mai simpatic decat era:)


3. Esarfa-sal cadou

Nu este tocmai combinatia mea preferata de culori, dar destinatarei ar trebui sa ii placa:) Voi posta si instructiunile pentru realizarea sa - e foarte simplu, de fapt. Trandafirashul e mai mult pentru decor:) dar ma gandesc sa-l transform intr-o brosa pentru sal, imi pare ca se potriveste.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu